2/18/2020

Δεν θέλω να είμαι η δεύτερη επιλογή ή επιλογή κάποιου, αλλά θέλω να είμαι η προτεραιότητα του, αλλά θέλω να είμαι η προτεραιότητα εκείνου που είναι η προτεραιότητα για μένα, ο κόσμος εκείνου για μένα είναι ο κόσμος μου και το καταφύγιο όσων αγαπώ. Δώστε προσοχή σε χειρονομίες, ποτέ σε λέξεις. Οι χειρονομίες δείχνουν, οι λέξεις εξαπατούν. #Darkstories_by_Ef Καλημέρα όμορφα πλάσματαΔεν θέλω να είμαι η δεύτερη επιλογή ή επιλογή κάποιου, αλλά θέλω να είμαι η προτεραιότητα του, αλλά θέλω να είμαι η προτεραιότητα εκείνου που είναι η προτεραιότητα για μένα, ο κόσμος εκείνου για μένα είναι ο κόσμος μου και το καταφύγιο όσων αγαπώ. Δώστε προσοχή σε χειρονομίες, ποτέ σε λέξεις. Οι χειρονομίες δείχνουν, οι λέξεις εξαπατούν. #Darkstories_by_Ef Καλημέρα όμορφα πλάσματα


Dark Stories

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου