8/20/2020

Ανατολή και η πρώτη σκέψη μου είσαι πάντα εσύ, για μήνες, από τότε που με πέρασες για πεπρωμένο και επέμενες να μπεις στις σκέψεις μου, να ξημερώσει και ο κόσμος μου περιστρέφεται γύρω σου, νιώθω ότι με τυλίγεις στη μαγεία σου, αυτή που με αιχμαλωτίζει όταν μου είπες για πρώτη φορά '' γεια '' όταν σε άκουσα την πρώτη φορά να νευριάζεις και να λες '' έτσι είμαι εγώ ", όλα όσα έκανες με φυλακίσανε σε εσένα, τη μανία σου, την τρέλα σου, τα ξεσπάσματα σου, τις ανοησίες σου, το γέλιο σου , έτσι να με λες '' σ ' αγαπώ μου λείπεις '' με έχεις δεμένο στην καρδιά σου και δεν υπάρχει τρόπος να το αφήσεις, δεν θέλω να το κάνω, προτιμώ χίλιες φορές ζωή μαζί σου από τις νύχτες μου χωρίς εσένα, είσαι κάτι παραπάνω από τον έρωτα της ζωής μου, είσαι όλη μου η ζωή, η επιθυμία μου να μην αγαπήσω κανέναν άλλον, είσαι το χαμόγελό μου, οι ευτυχισμένες μέρες μου, το αγαπημένο μου τραγούδι, οι συννεφιασμένες μέρες μου, ο γλυκός μου καφές, οι ξάγρυπνες νύχτες , είσαι η αγάπη μου που έγινε τα πάντα μου, αυτός είσαι εσύ... αυτό για σένα.....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου