8/11/2021

Αν ήξερες

Αν ήξερες πόσο θέλω να σε φιλήσω, θα γύριζες πίσω.
Αν ήξερες τις φορές που το μυαλό μου είναι σε θέση να σκεφτεί για σένα, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι σου ανήκει το χαμόγελό μου, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες πόσες φορές την ημέρα προφέρω ήσυχα το όνομά σου, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι τα σεντόνια μου έχουν ακόμα  άρωμα από σένα, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι το μεγαλύτερο βίτσιο μου σε κρατάει, θα γύριζες πίσω
Αν ήξερες ότι η μεγαλύτερη προσθήκη μου ήταν να σε αγαπήσω, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι το γλυκό είναι λιγότερο γλυκό χωρίς εσένα, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι η μεγαλύτερη τρέλα μου ήταν εσύ, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες όλη την υγεία μου, ήσουν εσύ, θα επέστρεφες.
Αν ήξερες ότι όταν έφευγες έπαιρνες μαζί σου τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου, θα επέστρεφες.
Αλλά το χειρότερο, το πιο εξωφρενικό πράγμα είναι ότι αν ήξερες τον τρόπο που μπόρεσα να σε αγαπήσω, δεν θα έφευγες ποτέ.
 
F☆Zogra
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου