10/30/2022

Ενα γραμμα στην κορη μου

Δεν υπάρχει πιο αγνή και άνευ όρων αγάπη από αυτή των γονιών σου. Κανείς δεν θα σε αγαπήσει περισσότερο από αυτούς και δεν θα χρειαστείς έναν πρίγκιπα για να σε σώσει. Αυτό το γράμμα είναι φτιαγμένο για εσάς… Εάν έχετε κόρη, ανιψιά ή φίλο, θα μπορούσατε να μοιραστείτε αυτό το γράμμα που θα την βοηθήσει να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή της

Δεν θα χρειαστείς πρίγκιπα: "Πιστεύω σε σένα και σε αγαπώ"
Σου γράφω ότι έχω άγχος για το μέλλον, δεν ξέρω πόση ζωή μου έχει απομείνει για να είμαι μαζί σου κι όμως δεν είχα σκεφτεί ποτέ τον χρόνο που έχω μέχρι να έρθεις στη ζωή μου. 

Κάθε μέρα σου υπενθυμίζω ότι σε αγαπώ και ότι πιστεύω σε εσένα. Δεν είσαι το κοριτσάκι που ήξερα -το ξέρω-, αλλά θα είσαι πάντα «το κορίτσι μου» για μένα, με την ευαλωτότητά σου, τα συναισθήματά σου και το χαμόγελό σου. 


Το καλύτερο εργαλείο που μπορώ να σου δώσω για το μέλλον είναι η «αγάπη του εαυτού», γιατί υπάρχει ένας κόσμος έξω που δεν είναι τόσο όμορφος όσο νομίζεις και θα χρειαστεί να αγαπήσεις τον εαυτό σου πριν πας να τον δεις.

Φύγε εκεί που δεν αγαπάς
Όταν σε αγαπούν φαίνεται και όταν δεν σε αγαπούν φαίνεται ακόμα περισσότερο. Αγάπη είναι να είσαι υπεύθυνος για αυτά που νιώθεις και αυτά που κάνεις τους άλλους να νιώθουν, αλλά δεν είναι όλοι έτοιμοι να λάβουν αυτό το δώρο. Στη ζωή θα συναντήσεις ανθρώπους που θα σε απορρίψουν… Είναι φυσικό. Σας ζητώ να μην επιμείνετε και να μην ζητήσετε ποτέ την αγάπη των άλλων. Δεν χρειάζεσαι έναν πρίγκιπα για να σε σώσει, γιατί έχεις το πολυτιμότερο πράγμα: τον εαυτό σου. 

Οι άλλες γυναίκες είναι τόσο όμορφες όσο εσύ
Εκτός από την αγάπη για τον εαυτό σου, θα χρειαστείς συντροφιά με άλλες γυναίκες. Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις αυτά που έχουν και δεν έχεις. 



Κάθε γυναίκα είναι μοναδική και μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές της χωρίς να ξεπεράσει μια άλλη. Όταν βοηθάς μια γυναίκα, μιλάει πολύ για την ασφάλεια και την ενσυναίσθησή σου.

Το όραμα μπροστά στον καθρέφτη δεν είναι ποτέ η αντανάκλαση αυτού που είσαι
Αν δεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη χωρίς μακιγιάζ και ατημέλητο, θυμήσου ότι είσαι η πιο όμορφη. Η αντανάκλαση είναι μόνο ένα μικρό κλάσμα αυτού που είσαι. Μην αφήνετε ποτέ τον κόσμο να κάνει τη σωματική σας διάπλαση προτεραιότητα.

Θα πρέπει να δείξετε δύναμη
Δεν μπορώ να σε πάρω μακριά από τον κόσμο και να σου ζητήσω να ζήσεις σε ένα κάστρο... Μερικές φορές τα πράγματα έρχονται χωρίς προειδοποίηση και η θλίψη θα σου χτυπήσει την πόρτα. Θέλω να θυμάσαι ότι εκείνες τις στιγμές μπορείς να σκέφτεσαι τα πράγματα που σε έχουν κάνει ευτυχισμένο, όσο περνάει ο καιρός και όλα γιατρεύονται. 


Αγαπητή κόρη, θα είμαι πάντα για σένα ακόμα κι αν φύγω. Να θυμάστε ότι δεν χρειάζεστε κανέναν πρίγκιπα για να σας σώσει, γιατί έχετε μια αγάπη γεμάτη πίστη και ειλικρίνεια. Οι πρίγκιπες είναι συχνά απλώς εγωισμός στον άνεμο..

Κόρη μου, μην είσαι ποτέ «πλάνο Β», «δεύτερη επιλογή». Είστε υπέροχοι, ισχυροί και έξυπνοι. Η αληθινή αγάπη είναι δωρεάν και το άτομο που προσπαθεί να σου αφαιρέσει την ελευθερία δεν σε αγαπά... Αν και μπορεί να φαίνεται τέλειο.

Κόρη μου, δεν χρειάζεσαι κάποιον να λύσει τη ζωή σου, γιατί έχεις τα εργαλεία για να ανακαλύψεις τα μυστήρια που την κατοικούν και να κάνεις τα δικά σου όνειρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου