1/15/2023

Μου είπαν:

—πρέπει να αλλάξεις προφίλ!
-Και γιατί σύμφωνα με σένα, να αλλάξω;
-Γιατί κανείς δεν πρόκειται να σε αγαπήσει και να σε πάρει στα σοβαρά.
-Και ποιος σου είπε ότι ο άνθρωπος κρίνεται από ένα προφίλ διασκέδασης
-Αλλά αυτό αφήνει πολλά να πω
Αφήστε τους να λένε ότι θέλουν, κάνω προπαγάνδα, και αυτός που θέλει να μάθει την καρδιά μου, θα έρθει σε μένα και θα με ανακαλύψει, θα μπει σε έναν πραγματικό και μαγεμένο κόσμο και θα πάρει την απόφαση αν θα μείνει ή θα φύγει, αφού τσεκάρει τα γεγονότα τι είμαι.
—Αλλά... , τι θα πουν;
- Αυτό μου ξεγλιστράει, έτσι προς το παρόν δεν ενδιαφέρομαι να είμαι ο αγαπημένος κάποιου, δεν με ενδιαφέρει να βάλω προσωπείο καλού κοριτσιού και να είμαι υποκριτής, δεν με ενδιαφέρει να είμαι μια αξιοπρεπής ψυχή που δεν σπάει πιάτο, όταν η γεμάτη Το πιάτο τελείωσε.
Νοιάζομαι να είμαι άνετος με τον εαυτό μου και φτάνει, με νοιάζει να νιώθω καλά με την τρέλα μου, με τα αστεία μου, με το χιούμορ μου, με τους στίχους μου, με το ποιος είμαι, οι υπόλοιποι καλά μπορούν και ακολουθήστε ότι η πόρτα είναι ανοιχτή, είναι περισσότερο, αν δεν νιώθετε άνετα το προφίλ μου, yo είσαι ελεύθερος να φύγω και να με εμποδίσεις να παρακολουθώ και να διαβάζω.
-Μην το πάρεις στραβά
- Αντιθέτως το παίρνω σούπερ καλά, γιατί ξέρω ότι δεν ζω ούτε με τα προσχήματα, ούτε τι θα πουν, και αυτές οι ευκαιρίες μόνο δύο σταθμά επιδεικνύουν.
Ποτέ μην αλλάξεις, ή ευχαριστείς τους άλλους, μόνο και μόνο επειδή "τι θα πουν", αυτοί, οι ομιλητές, έχουν αχυροουρά και ξεχνούν ότι αν πλησιάσουν το καντήλι καίγονται. Το άτομο που σε αγαπάει, θα σε αγαπήσει με όλο αυτό το απέραντο χάος που είσαι: αυτή είναι η αληθινή ουσία της αγάπης, αγάπα την ατέλεια, χαϊδεύεις τις ουλές και ανέχεσαι τις διαθέσεις του άλλου, αποδεικνύοντας ότι δεν φεύγεις μόνος επειδή είσαι αυτός που είσαι , στο αντίθετα, έτσι τόσο ιδιότροπος και διαφορετικός από το να είναι, είναι αυτό που θα τον κάνει να ερωτευτεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου