8/22/2022

Έλα, αγάπησέ με, φρόντισέ με, προστάτευσέ με.

Ξέρω ότι είμαι κατεστραμμένη ως γυναίκα, δεν είμαι η τυπική γυναίκα που ετοιμάζεται κάθε μέρα να πάει βόλτα, δεν είμαι η τυπική κοπέλα που κατακτά τον εαυτό της με ακριβά δώρα, ούτε αυτή που βάφει το πρόσωπό της με στρώματα μακιγιάζ. Όχι, δεν είμαι η τυπική γυναίκα που βρίσκεις με τους φίλους σου τα Σάββατα στα μπαρ..Είμαι μια απλή και ταυτόχρονα πολύπλοκη γυναίκα. Μερικές φορές δεν καταλαβαίνω καν τον εαυτό μου και ξέρω ότι αυτό μπορεί να τρελάνει κάποιον τόσο πολύ, αλλά σας ζητώ να είστε υπομονετικοί μαζί μου.
Είμαι από αυτούς που τους αρέσουν τα χειροποίητα δώρα, είμαι από αυτούς που θέλουν απρόσμενες λεπτομέρειες χωρίς αναγραφόμενες ημερομηνίες, είμαι από αυτούς που τους αρέσει να με φιλάνε στο μέτωπο και να λένε «σ’ αγαπώ».
.... ..Μου αρέσει να μενω με το πουκάμισό σου σαν τρελή να τρέχω στο χολ του σπιτιού σου, να τραγουδώ και να χορεύω σαν τρελη όταν ανοίγεις το ραδιόφωνο στο σαλόνι, μου αρέσει που με κάνεις να χαμογελάω κάθε μέρα, μου αρέσει που με χώνεις μέσα αν κρυώνω, μου αρέσει να μου δείχνεις ότι με αγαπάς αντί να μου το λες τόσες φορές.
 Θέλω να με κρατάς σφιχτά, αλλά μην με αφήνεις.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι το τυπικό συνηθισμένο κορίτσι σου και αυτό θα σημαίνει ότι θα πρέπει να αφιερώσεις πολύ χρόνο για να γνωρίσεις εμένα και τον δικό μου κόσμο. Αλλά πιστέψτε με, αξίζει να με γνωρίσεις.
  Είμαι στοργικός, εξωστρεφής άνθρωπος, αν και μερικές φορές είμαι αρκετά ντροπαλή, μου αρέσει να περνάω χρόνο μόνη και να ξέρω πώς να αγαπώ τον εαυτό μου, ώστε αργότερα να μπορέσω να αγαπήσω ένα άλλο άτομο, όπως εσένα για παράδειγμα.
 Μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους μου, με την οικογένειά μου, μου αρέσει να βγαίνω για χορό ακόμα κι αν δεν έχω ιδέα πώς να το κάνω, μου αρέσουν οι συναντήσεις με φίλους κάθε απόγευμα Τετάρτης, μου αρέσει να κάνω τον κόσμο να γελάει, είμαι μια από αυτούς που φροντίζω τους ανθρώπους που νοιάζομαι και ακόμη και αυτούς που δεν τους νοιάζομαι.

 Μου αρέσει να αφιερώνω χρόνο στους ανθρώπους γύρω μου, να είμαι λεπτομερής, υπομονετική μαζί τους, να είμαι η έμπιστη τους, να ξέρω πώς να τους ακούω και να τους υποστηρίζω, για μένα αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό.
 Μου αρέσουν οι ταινίες και το διάβασμα τις Κυριακές, αλλά μου αρέσει να κάνω πάρτι και να απολαμβάνω τον κόσμο στα πόδια μου.
  Είμαι και λίγο διπολική, το παραδέχομαι, αν και μερικές φορές μου είναι δύσκολο να παραδεχτώ αυτό το σημείο, είμαι κάπως πεισματάρα και περήφανη.
Αλλά έχω μάθει με τα χρόνια  να χάνω την περηφάνια για όποιον αξίζει, απλά πρέπει να ξέρεις πώς να με κάνεις να δω και να νιώσω ότι «αξίζεις».

    Έλα, αγάπησέ με, φρόντισέ με, προστάτευσέ με. Αλλά πάνω από όλα σου ζητώ να με δεχτείς με τα μεγαλύτερα ελαττώματα και τις αρετές μου. Μακάρι να αγαπάς κάθε κομμάτι που με διαμορφώνει. Γιατί όταν μάθεις να με αγαπάς όπως είμαι, θα ξέρω ότι με αγαπάς ειλικρινά και τότε θα σε αρπάξω και πίστεψε με δεν θα σε αφήσω να πέσεις, δεν θα σε αφήσω να φύγεις.

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου