8/18/2022

Έχω το δικαίωμα


 Έχω το δικαίωμα να μην θέλω να σηκωθώ από το κρεβάτι, να μην πεινάω ή να χρειάζομαι πρωινό.
Η αναζήτηση της προσοχής δεν είναι ο στόχος, δεν απαιτώ
Δεν ψάχνω για περιποίηση.
Έχω το δικαίωμα να θέλω να κλάψω, να νιώσω πόνο
και ακόμα και γιατί μια μύγα τυχαίνει να θέλει να βρίσει.
Έχω το δικαίωμα να αιμορραγεί η καρδιά μου για αφελείς και δειλό,
έχω το δικαίωμα να μη χαμογελάω,
και φωνάζοντας στον ουρανό να με ελεήσει.
Έχω το δικαίωμα να κρεμάω τα φτερά μου, να κάθομαι και να συλλογίζομαι τη Σελήνη και να μην θέλω να πετάξω.
Έχω το δικαίωμα να σε θρηνώ σιωπηλά για να μην επηρεαστεί η ζωή σου.
Έχω το δικαίωμα να σε ονειρεύομαι και στο όνειρο σου ζητώ να μη με αφήσεις.
Έχω το δικαίωμα να προσπαθήσω να μην σε σκέφτομαι άλλο.

 

F☆Zogra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου