8/18/2022

ΑΙΩΝΙΟ.

Τα χείλη μου εξακολουθούν να κλαίνε, θυμούμενη πόσο ανυπόμονο το στόμα του μάδησε τα λουλούδια μου, κοκκίνιζε τα μάγουλά μου, εσκιζε τα κουμπιά μου, ακόμα και τα χέρια του χωρίς έλεγχο Με κάνουν να φωνάζω γι' αυτό, η γλώσσα τους διασχίζει τα νερά, που ξεχειλίζει το σώμα μου από τα ξεσπάσματα των δακτύλων του, το στήθος μου σκάει και το σώμα μου φωτίζεται, Το βλέμμα του με λυγίζει, η φωτιά του με κατατρώει και η σκληρότητά του με υποτάσσει, κάνει ακόμα την ψυχή μου να τρέμει, 

 Εξακολουθώ να είμαι ο λόγος για το εξόγκωμα ανάμεσα στα πόδια του, χάνομαι στο γυμνό του δέρμα και εκείνος βρίσκει τον εαυτό του να αναζητά καταφύγιο στη ζεστασιά μου,
και αυτό είναι,
αν και δεν είμαστε τίποτα,
ένα λεπτό το κάνουμε αιώνιο και γινόμαστε ένα σύνολο.

F☆Zogra


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου