8/23/2022

Ήθελα να βάλω ένα τέλος σε τόση λαχτάρα...

Ήξερε ότι στα όνειρά μου ζούσα σαν ψυχή πονεμένη, αναζητώντας το ασφαλές λιμάνι που μόνο αυτός μπορούσε να οδηγήσει. 
Αλλά πόσο ακόμα θα μπορούσε να διαρκέσει αυτό; Τον σκεφτόμουν μέρες και νύχτες, στα μακριά στενά των σκέψεων που με οδηγούσαν κοντά του. Ήταν μπερδεμένο, με κάθε μέρος, μυρωδιά, αίσθηση που προσπαθούσε να την κάνει να ανακαλύψει. Ωστόσο, δεν μου έφτανε πια, τον χρειαζόμουν όλο και περισσότερο....
Πήρα την απόφαση εκείνο το βράδυ, ότι θεώρησε ότι ήταν καλύτερο να σταματήσει την επικοινωνία. Υπήρχε μόνο μια επιτύμβια σιωπή, μια απόσταση πιο μακριά από αυτή που μας χώριζε, και εκεί αποφάσισα να τελειώσω μαζί του, να κάνω μια ανθρωποκτονία, αλλά όχι με το φυσικό του πρόσωπο, θα ήταν αδύνατο να σκοτώσω είναι ακόμα το φως του παρελθόντος μου οι ημέρες μου .
Θέλω να διαπράξω κάθε είδους έγκλημα, ώστε να μην είναι πλέον μέρος του παρόντος μου. 
Κλέψε τον, κάθε γράμμα που χρησιμοποίησε εναντίον μου. Μίσησε τον, αυτά τα ψέματα που έμοιαζαν με υποσχέσεις για ένα φανταστικό μέλλον, βεβιασμένη υπόσχεση ότι θα σε περιμένω ό,τι κι αν γίνει. Μα πάνω απ' όλα θέλω μια ανθρωποκτονία, για κάθε συναίσθημα που κολλάει στην καρδιά μου, που με αναγκάζει να κλάψω γι' αυτόν για να μας ενώνουν όσα μας χωρίζουν. 
Ώστε επιτέλους, αναπαύσου εν ειρήνη, στην θλίψη μου.
Σου ζητώ να με συγχωρήσεις για κάθε έγκλημα που θα προκαλέσω στη μνήμη σιυ, αλλά αν δεν πρέπει να είναι πια εδώ, καλύτερα να το εξαλείψω οριστικά, πριν υπονομεύσει και καταστρέψει την ευτυχία μου, όπως έχει καταφέρει να με επηρεάζει μέχρι τώρα ......
Έτσι θα τελειώσει η απόσταση, αν δεν συνεργαστείς, δεν έχω άλλη επιλογή από το να γίνω εγκληματίας που θα κατηγορηθεί για φόνο πρώτου βαθμού, χωρίς δικαίωμα να επιστρέψω σε σένα. 
#darkstories_by_ef

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου