8/20/2022

Ευαίσθητες ουλές... έβγαλα την μάσκα...

Μεγαλώνοντας, συναντώ ανθρώπους που δωρίζουν χρυσό στον εσωτερικό μου πλούτο μοιράζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μαζί μου. Χάρη σε αυτές τις συναντήσεις ανακάλυψα, με μεγάλη λύπη, ότι είχα το τεκμήριο ότι είχα αποδεχτεί ολόκληρη την ιστορία μου, αλλά ξέρετε ποια είναι η αλήθεια;;; Μια φράση από μια μητέρα ήταν αρκετή, « Έχω τέσσερα παιδιά, έπρεπε να τα προστατέψω ακόμα κι αν φοβόμουν…. ”, Για να καταρρεύσουν τις βεβαιότητές μου, για να αφήσω την όμορφη μάσκα μου της χαράς και του ήλιου που με προστάτευε να γλιστρήσει στο έδαφος. Ναι, μια φράση, εντελώς απροσδόκητη, με έκανε να καταρρεύσω αγγίζοντας τις φλεγόμενες ουλές μέσα μου.
Όλοι έχουμε αυτά τα σημάδια, ανεξαρτήτως φύλου, τόπου καταγωγής, ηλικίας, παρελθόντος... Και αυτό το ανακάλυψα μια μέρα όταν ο σκηνοθέτης μου αποκάλυψε αυτό το μυστικό: « Καθένας από εμάς στη ζωή του έχει τουλάχιστον μια φορά πει ή θα πει «Γαμώ κανείς δεν με καταλαβαίνει!!», ή «Δεν αντέχω άλλο, θέλω να πεθάνω!» ή «Δεν θα βρω ποτέ…», ή ξανά» Μόνο εγώ μπορώ να καταλάβω τον εαυτό μου, μόνο εγώ ξέρω τι νιώθω και τι ένιωσα… «Οποιοσδήποτε άνθρωπος περνάει αυτές τις στιγμές…. Να το θυμάσαι πάντα… »

Παρόμοιες αλλά μοναδικές ιστορίες στον κόσμο, ο καθένας θα μπορούσε να γράψει ένα βιβλίο θυμίζοντας τη ζωή του, τα συναισθήματα, τους φόβους, τις χαρές του.. ​​Και ξέρετε ποια είναι η ακόμη πιο λεπτή ιδιαιτερότητα αυτών των ιστοριών; Όλοι θα αφομοιώναμε αυτές τις λέξεις διαφορετικά. Για παράδειγμα, διαβάζοντας μια επιστολή ευγνωμοσύνης προς τους γονείς ενός μικρού αγοριού που έχει μια θανατηφόρα εκφυλιστική ασθένεια ως ανησυχία ζωής, μπορεί να υπάρχουν εκείνοι που δεν είχαν γονείς να κλαίνε για τη γλυκύτητα αυτών των λέξεων, εκείνοι που έχουν αυτή την ασθένεια μπορεί κλάμα για την κατανόηση αυτού. απέραντος πόνος που εκφράζεται σε αυτές τις λίγες γραμμές, όποιος έχασε ένα παιδί από αυτή την ασθένεια θα μπορούσε να κλάψει ελπίζοντας ότι από εκεί ψηλά το πλάσμα του θα ευχαριστήσει όπως αυτό το πλάσμα..
Τους τελευταίους μήνες ανακάλυψα επίσης ότι οι τύποι που σαν εμένα έζησαν μια περίοδο εκτός της οικογένειας καταγωγής τους τείνουν να αντιλαμβάνονται κάποιες αποχρώσεις του τόνου της ιστορίας με μοναδικό τρόπο μεταξύ τους, μια πρόταση ή ένα βλέμμα αγγίζει τα ίδια σημάδια πολύ διαφορετικοί άνθρωποι μεταξύ τους αλλά τώρα έχουν γίνει όμοιοι για τη δύναμη που έπρεπε να βγάλουν για να ξεπεράσουν το σκοτάδι που έπρεπε να αντιμετωπίσουν. «Ένιωσα την ταμπέλα…» μας χτυπά στο πρόσωπο σαν χαστούκι, «Έχω τόσο θυμό μέσα μου για…» μια γροθιά στο στομάχι, «Μακάρι να είχα την εκδίκησή μου…» γαργαλήστε τα σημάδια… .
Κάθε φορά που λέμε κάτι για τη ζωή μας, ας θυμόμαστε πάντα ότι ο συνομιλητής μας θα μπορούσε να αντιδράσει με χίλιους τρόπους διαφορετικούς από αυτό που θα περιμέναμε, γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε ποια ανάμνηση ή ουλή αγγίζουμε προφέροντας αυτές τις λέξεις. Ακούμε και λέμε στον εαυτό μας, θυμόμαστε ότι αυτές οι ενέργειες πρέπει να μας εμπλουτίσουν και να μας εμπλουτίσουν, όχι να μας μαχαιρώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου